Wednesday, August 10, 2011

Ramadhan



AsSalam,
Apa pengertian ramadhan?
kenapa perlu berpuasa pada ramadhan?
kenapa berubah ketika ramadhan?

Dapatkah korg jawab soklan2 ini?

Aku ngakui aku sblum nie jahil.
lebih utamakan dunia,
aku kadang2 kagum bagaimana kawan2 aku boleh je menunaikan solat 5 waktu xtggl,
tapi aku ini??
bukankah aku dgn diorg same je?
otak satu,mate sepasang,tinge sepasang,mulut sebuah,
tapi nape aku ketegaq sgt nie,
dalam hati ini teringin nak berubah,
tapi bila?
xkan nak tggu nyawa di hujung halkum?
Alhamdullilah,aku masih belajar dan mulai menunaikan pe yg wajib.
terima kasih housemate2 ku sekalian,
kegigihan korg menunaikan pe yg wajib(walaupun x on time)
sedikit sebyk membantu menyedarkan kawan korg nie.
Aku akan mendoakan korg.

Kelas.
kenapa xnak pergi?
kenapa lebih pentingkan tidur?
kenapa skrg baru terhegeh2 nak pk alasan.
lecturer sem nie sume strict2.
buat perangai lagi aku nie.

teruk2.

1 comment:

Anonymous said...

hahahahaha.....